נשיקה אוסטרלית

לעולם ההיכרויות יש מגוון של הגדרות, סגנונות, קשרים מסוגים מסוימים ושונים ובכלל אנשים אלו ואחרים שאוהבים כל מיני קשרים אינטימיים יותר ואינטימיים פחות. היכולת שלנו להכיר אנשים חדשים במגוון דרכים היא זו שמביאה לריגוש ביומיום. בתקופה הנוכחית הטכנולוגיה והחדשנות ללא ספק מפתיעות ומביאות אלינו דרכים שונות ומגוונות להיכרות. כיום בעזרת אתרי היכרויות ואפליקציות ייעודיות, אנשים מכל מקום ובכל שעה יכולים להתחבר ולמצוא את החצי השני שלהם בלחיצת כפתור. האפשרויות הפתוחות לפנינו הן רבות ומגוונות, החל מקשרים מונוגמיים וארוכי טווח ועד למפגשים קצרים ומזדמנים. גם כאשר מדובר על חיפוש אחר חוויות כמו נשיקה אוסטרלית או חוויות מיניות אחרות הטכנולוגיה מקלה על הגישה ומאפשרת חיבור מהיר עם אנשים בעלי העדפות דומות. בואו ללמוד איך למצוא את הריגוש שאתם זקוקים לו.
 

נשיקה אוסטרלית – ריגוש בסגנון אחר


אם הגעתם לכאן זה אומר שאתם חוקרים את המסע המיני שלכם ומחפשים ריגושים וחוויות והרי שמדובר באקט טבעי לחלוטין. כולנו מפנטזים על ריגושים וחוויות מיניות שונות, זה בסך הכל טבעי. לא כולם מכירים את מגוון הריגושים המיניים הקיימים ואתם תופתעו לגלות עד לאן התשוקה שלכם יכולה להגיע. נשיקה אוסטרלית היא למעשה גרסה מיוחדת של הנשיקה הצרפתית, אך היא מתמקדת באקט אוראלי בלבד. מדובר בחוויה אינטימית ומרגשת שיכולה להוסיף עומק וחושניות לחיי המין של בני הזוג. יחד עם זאת כמו בכל אקט מיני אחר חשוב לשוחח על הציפיות, הרצונות והגבולות לפני שיוצאים לדרך. במקרים מסוימים ייעוץ מיני עשוי לעזור לזוגות שמתמודדים עם חששות או חוסר ודאות בנושא. ואם אתם מחפשים קשר שמבוסס על מין בלבד, דיבור פתוח זאת הדרך למפגש מהנה לשניכם. רגע לפני שאתם כבר קופצים לחוות את הנשיקה שכולם מדברים עליה והופכת כל אקט מיני למסעיר, בדקו קצת במה מדובר.
 

הנשיקה הצרפתית במקום הכי לא צפוי 



אתם לא צריכים להיות עכשיו דוקטורים למיניות כדי לגלות ריגושים ובטח שלא להפוך ולהיות יועצים מיניים, אתם רק צריכים לדעת מה אתם רוצים. אנשים רבים לא תמיד יודעים להגדיר מה הם רוצים ומה הם אוהבים ולכן הם חוקרים ובודקים מה עושה להם את זה, מה מדליק אותם ומה מביא אותם לשיא. זה הרגע לבחון האם אתם אוהבים סוגים שונים של ריגושים מיניים. נשיקה אוסטרלית היא נשיקה צרפתית לכל דבר ועניין, אך לא במקום שחשבתם. מדובר על אקט אוראלי מיני לכל דבר ועניין שיכול להוביל אל אורגזמות חזקות, גבוהות ורצופות. יחד עם זאת חשוב שתעשו זאת נכון ותחקרו לעומק, תרתי משמע, את הפעולה. כמו כל אקט אוראלי חשוב שתהיו רגישים, תלמדו את הפרטנרית שנמצאת מולכם ותגלו מה עושה לה טוב. הקשיבו לשפת הגוף שלה, הקשיבו לתגובות שלה ותגלו מה היא אוהבת וכיצד. יש לכך משמעות גבוהה בכל אלמנט במערכת היחסים בין אם מערכת יחסים זו מבוססת אך ורק על סקס ובין אם זוהי מערכת יחסים שמובילה לאהבה גדולה לשנים ארוכות. למידע על שוגר דדי לחצו >> 
 

האם אפשר למצוא אהבת אמת אונליין כיום?



בעוד שבעבר דובר על כך שהיכרות באמצעות הרשת היא לא באמת היכרות אמיתית מעל עשור כבר מדובר במהפכה אמיתית. לא מעט זוגות שהכירו אונליין מעידים על כך שהם למעשה הכירו את אהבת חייהם. היכרויות אונליין מציעות מגוון רחב של אפשרויות וניתן להשתמש בהן למטרות שונות, כולל חיפוש אחרי נשיקה אוסטרלית וריגושים מיניים. כיום אנשים רבים מדווחים על מציאת קשרים משמעותיים בין אם הם מחפשים אהבה ארוכת שנים או ריגושים קצרי טווח. אתרי ההיכרויות מאפשרים התאמה מדויקת לפי מאפיינים אישיים, תחומי עניין ואפילו העדפות מיניות. יחד עם זאת חשוב להיות מודעים לסיכונים הקיימים בפלטפורמות אלו כמו פרופילים מזויפים והונאות רגשיות וכלכליות.
אחד היתרונות הגדולים של היכרויות אונליין הוא האפשרות להכיר אנשים מרקעים שונים ומגוונים. האתרים והאפליקציות מאפשרים סינון מתקדם כך שתוכלו למקד את החיפושים לפי ההעדפות שלכם. המגוון הרחב של המשתמשים לצד היכולת לנהל מספר שיחות במקביל מגביר את הסיכוי למצוא חיבור אמיתי ומשמעותי. יתר על כן היכולת לשמור על אנונימיות יחסית מאפשרת לבטא את עצמכם באופן פתוח יותר ולהתנסות בדרכים שונות של היכרות.

 

איך מתנהגים בדייט ראשון?


אם הגעתם לשלב של דייט ראשון אחרי שיחה ארוכה באונליין חשוב לזכור כמה דברים. לפני הכל, גם קשר שמבוסס על מיניות בלבד הוא קשר שחשוב להתחיל אותו בצורה נעימה ומנומסת, בין אם אתם מכוונים אל נשיקה אוסטרלית ובין אם אתם מכוונים אל קשר אחר תמיד כדאי ומומלץ שהשיח יהיה נעים, מכבד ויתמקד באנשים שנמצאים מאחורי המסך עם הידיעה שלא מדובר בקשר שהולך להיות ווירטואלי בלבד. ראשית כדאי לבחור מקום מפגש ציבורי שבו תרגישו בנוח ובטוחים כמו בית קפה שקט או מסעדה אינטימית. שנית, חשוב להיות כנים ואותנטיים, רק כך תוכלו להבטיח שהקשר יתפתח בכיוון הנכון. חשוב גם לזכור לעדכן חבר או קרוב משפחה על הדייט ולהשאיר את הטלפון בצד כדי להקדיש את מלוא תשומת הלב למי שמולכם.
היכרויות אונליין הן חלק בלתי נפרד מהעולם המודרני, גם אלו המדברות על נשיקה מינית ואוראלית. היכרות זו מאפשרת לחבר בין אנשים במגוון דרכים. אם אתם מחפשים קשר מיוחד, בין אם זה לאהבה ממושכת או לחוויות קצרות כמו נשיקה מסוג זה האינטרנט מספק לכם את הבמה לעשות זאת. עם זאת עלינו להיות מודעים לסיכונים ולנהוג בזהירות. חשוב שלא לוותר על עצמכם, על הרצון לאהבת אמת, לריגושים וגם ליחסים שמבוססים על מיניות בלבד אך כן לשמור על עצמכם. הכנסו כבר עכשיו לאתר ומצאו את הריגוש הבא שלכם, הוא מחכה לכם מעבר למסך.