מפגשי הכרויות


עידן האינטרנט והסמארטפונים שינה את הדרך בה אנו מתקשרים, עובדים, לומדים ואפילו מתאהבים. אפליקציות ואתרי היכרויות הפכו לכלי מרכזי במציאת זוגיות והם מציעים הזדמנויות שלא היו קיימות בעבר. עם זאת, השוטטות במרחב הווירטואלי הזה יכולה להיות מבלבלת ומתסכלת. מאיפה מתחילים לחפש מפגשי הכרויות מתאימים, האם אפשר למצוא כל מיני סוגים של מפגשים והאם אפשר למצוא גם אהבת אמת אונליין? יש לנו את כל התשובות עבורכם.  
 

מפגשי הכרויות – מאיפה מתחילים?



אנחנו יודעים שזה לא קל ואפילו מביך, אבל אתם מחפשים אהבה או כל סוג אחר של קשר והדבר הראשון שאתם חושבים עליו בנושא של מפגשי הכרויות זה איך להגיע אל המטרה שבה אתם מרגישים את הריגוש, הפרפרים בבטן והביטחון של קבלת אהבה ותשוקה מהצד השני. הצעד הראשון שלכם מתחיל בפרופיל אונליין. הפרופיל שלכם הוא כרטיס הביקור שלכם בעולם ההיכרויות הווירטואלי. הוא צריך לשקף את האישיות, תחומי העניין והערכים שלכם ולמשוך את תשומת הלב של אנשים המתאימים לכם. בהקמת הפרופיל המתאים הנה כמה פרמטרים חשובים שיש לשים לב אליהם:
  • תמונות - בחירת תמונות נכונות היא הצעד החשוב ביותר כי הרושם הראשוני מתחיל משם. השתמשו בתמונות איכותיות, ברורות ומחמיאות שמציגות אתכם באור חיובי ואותנטי. בחרו מגוון תמונות שמציגות אתכם בפעילויות שונות, עם חברים ובני משפחה, ובסיטואציות שונות. המטרה היא להראות שאתם חברותיים ויש לכם חיים גם מחוץ למדיה.
 
  • ספרו על עצמכם – הפלטפורמה הזאת היא ההזדמנות שלכם לספר את הסיפור שלכם ולהציג את האישיות הייחודית שיש בכם. כתבו טקסט מעניין, קליל וזורם, שיעורר סקרנות ויעודד אנשים ליצור אתכם קשר. ספרו על תחומי העניין שלכם, על מה שחשוב לכם בחיים, ועל מה שאתם מחפשים בבן זוג או בקשר שאתם מחפשים.
 
  • תנסו ליצור שיח - הוספת שאלות פתוחות בפרופיל שלכם יכולה לעודד שיחה ואינטראקציה. שאלו שאלות שמעוררות מחשבה, מעוררות עניין ומאפשרות לאנשים להכיר אתכם טוב יותר.


איזה סוגי קשרים אפשר למצוא בהיכרות אונליין?



היכרויות אונליין יכולות להיות חוויה מרגשת ומהנה אבל חשוב לזכור שזהו תהליך שלוקח זמן וסבלנות ואם כבר התחלתם בתהליך של מפגשי הכרויות אונליין חשוב שלא תגבילו את עצמכם לסוג מסוים של אנשים. תבואו בראש פתוח להכיר אנשים שונים ומגוונים עם תחומי עניין ורקע שונים משלכם. חשבו מחוץ לקופסה והציעו דייטים מקוריים ומעניינים. במקום ללכת לבית קפה, הציעו פיקניק בפארק, טיול אופניים או ביקור בתערוכה.

מציאת אהבה לוקחת זמן. אל תתייאשו אם לא מצאתם את האחד מיד. המשיכו לצאת לדייטים, להכיר אנשים חדשים וליהנות מהתהליך ואם משהו לא מרגיש נכון אל תתעלמו מהתחושות שלכם. סמכו על האינטואיציה שלכם והתרחקו מאנשים שגורמים לכם להרגיש לא בנוח או לא בטוחים.
היכרויות אונליין מציעות הזדמנויות רבות למצוא אהבה וריגושים, אבל חשוב לגשת לתהליך הזה בצורה נכונה ומחושבת. בין אם אתם מחפשים קשר מזדמן, קשר של יחסי שליטה, קשר שבו אתם למעשה מחפשים אהבת אמת ולמטרת חתונה או אפילו שוגר דדי כל מה שחשוב הוא שכאשר אתם מגיעים לרגע בו אתם מחפשים מפגשי הכרויות אונליין תדעו לעשות זאת נכון.
 

מה זה שוגר דדי ולמה אנשים מחפשים קשר מסוג זה?



רבים אינם יודעים בדיוק מהו שוגר דדי למרות ההד הציבורי סביב הנושא. סוג זה של קשר אינו בהכרח חיבור בין צעירות לקשישים עשירים כפי שנוטים לחשוב. ישנן פעמים בהן הזוג קרובים בגילם וההבדל המשמעותי היחיד ביניהם הוא במעמדם הכלכלי. כאשר שני אנשים רוצים ליצור קשר וליהנות אחד עם השני, אין סיבה שלא יעשו זאת, כל עוד זה נעשה בהסכמה הדדית ומתאים לשניהם.
 

איך הקשר הזה עובד?



המונח עצמו התפתח מהתרבות האמריקאית שמתמקדת בחיים הטובים ובנורמות של הצלחה כלכלית. מדובר בגבר מבוסס כלכלית שמחפש קשר אינטימי או זוגי זמני עם אישה אשר מעוניינת בעיקר בבילויים ובהנאות החיים בתמורה לתמיכה כלכלית. זהו סידור נוח לשני הצדדים. הגבר מציע תמיכה כלכלית ומימון פעילויות והאישה מציעה את חברתה לבילויים, הנאות וקשר מיני ואינטימי. יתר התנאים של הקשר מסוכמים ביניהם, כך שכל אחד מקבל את מה שהוא מחפש בקשר. קשרים אלו מבוססים על הבנה הדדית של הצרכים והרצונות של שני הצדדים. עבור גבר מבוסס כלכלית, הקשר יכול לספק חברה נעימה ואיכותית, בילויים והנאות וכן אינטימיות, ללא הציפיות והלחצים של קשר זוגי מסורתי. עבור האישה הקשר מספק הזדמנות ליהנות מהחיים הטובים, לצאת לבילויים, לנסוע לחופשות ולקבל מתנות ותמיכה כלכלית.
מערכת יחסים זו יכולה להיות חוויה מעשירה ומספקת. הגבר שבעברו השיג הצלחה כלכלית ועתה מחפש לחלוק את הישגיו עם מישהי המתאימה לסגנון חייו מציע תמיכה כלכלית נדיבה בתמורה לחברה נעימה ואינטימיות. הוא מצפה שהאישה תהיה מישהי מעניינת, בעלת ייצוג הולם ואוהבת את החיים הטובים. הקשר הזה יכול לכלול נסיעות לחו"ל, בילויים משותפים, מתנות יקרות ועוד. כל פרט בקשר מסוכם מראש, מה שמבטיח שכל צד מקבל את מה שהוא מצפה לו, וכך נמנעים מאי הבנות או ציפיות לא מציאותיות.
 

האם אפשר למצוא קשרים כאלו אונליין?



כיום אפשר למצוא מגוון של קשרים אונליין החל מקשרים שהינם קשרי אהבה למטרות נישואין ועד קשרים קצרי טווח או קשרים מזדמנים. ככל שמדובר על קשרים המבוססים על מיניות ותמורה כלכלית, הצלחה במערכת יחסים מסוג זה תלויה בכנות, פתיחות והבנה הדדית של הציפיות. חשוב לשוחח על הציפיות מראש ולהסכים על התנאים של הקשר. ההסכמה ההדדית היא המפתח להצלחת מערכת יחסים כזו. הכימיה האישית, הנוחות והכבוד ההדדי הם אלו שיוצרים את הקשר ומבטיחים שהוא יהיה מהנה ומספק לשני הצדדים. אם אתם מחפשים קשרים מעניינים וריגושים היכנסו כבר עכשיו לאתר, הריגוש הבא מחכה לכם מעבר למסך ובמרחק של קליק אחד בלבד.