קינקי

לא כולם יודעים מהו סקס קינקי אך כולם מתעניינים בכך. למעשה מדובר פשוט בסקס שמתאר מגוון של פעילויות מיניות שאינן נורמטיביות. הוא כולל בתוכו קשת רחבה של התנהגויות מיניות, רצונות ופנטזיות שיכולות להיחשב כלא שגרתיות או יוצאות דופן. בפועל, המשמעות של סקס כזה משתנה מאדם לאדם ומהקשר להקשר בהתאם לתפיסות האישיות, התרבותיות והחברתיות של הנורמות המיניות. בואו ללמוד קצת יותר על עולם שהרבה רוצים להכנס אליו אך לא יודעים איך.
 

סקס קינקי – מה זה?



סקס שאינו שגרתי נקרא כך על בסיס המילה KINK האנגלית שהמשמעות שלה היא למעשה סטייה. בהקשר מיני, סקס זה מתייחס לפעילויות מיניות שאינן שגרתיות כמו BDSM, שלישיות, משחקי שליטה, שימוש בצעצועי מין ועוד. אנשים נמשכים לסגנון זה של סקס ממגוון של סיבות. אחד הגורמים המרכזיים שגורמים לאנשים להימשך לסקס כזה הוא היכולת לחקור את גבולות הגוף והמחשבה. בתוך המרחב הבטוח שנוצר בהסכמה בין הצדדים המעורבים, קינק מאפשר לאנשים להתנסות בתחושות פיזיות ומנטליות שונות כמו כאב, עונג, שליטה ואובדן שליטה. מבחינה פסיכולוגית משחקי שליטה והכנעה מציעים לאנשים תחושת העצמה. מי שבוחר להיות הצד השולט יכול להרגיש חזק ועם יכולת השפעה, בעוד הצד הנכנע עשוי למצוא עונג ושחרור במתן אמון מלא לשותף ולהרגיש חופשי מחובת קבלת ההחלטות. לרוב אנשים שהינם מאד דומיננטיים ביומיום מתענגים על היותם כנועים ביחסי שליטה ולא בכדי, הם מרגישים לפתע משוחררים והראש יכול לנוח בזמן שהגוף מתענג.
 

איך החברה מקבלת קינק סקס?



בלא מעט קהילות חברתיות המיניות היא נושא שמוכתב על ידי נורמות וציפיות חברתיות. סקס קינקי מציע דרך לפרוץ את המסגרות הללו ולחקור את המיניות האישית בצורה לא שגרתית. זו יכולה להיות דרך לשבור את המוסכמות ולהרגיש שחרור מהסטנדרטים הקשוחים של ההתנהגות המינית כפי שאנו מכירים אותה. עבור אנשים מסוימים יש עונג והתרגשות באקט הפריצה של הגבולות הללו. התחושה של עשיית משהו שנחשב טאבו או חריג יכולה להעצים את חוויית העונג ולספק תחושת חופש ואותנטיות. בקינק סקס נדרשת רמה גבוהה של אמון והבנה בין הפרטנרים. פעילויות שדורשות ויתור על שליטה, כמו BDSM, מחייבות את הצדדים המעורבים להיות בתקשורת פתוחה ובוגרת כדי להבטיח את ביטחונם והסכמתם המלאה. רמה כזו של תקשורת, הבנה והדדיות יכולה ליצור חוויות אינטימיות ועמוקות יותר מאשר יחסי מין רגילים שבהם הקשר הפסיכולוגי עלול להיות רדוד יותר. ובכלל, אנשים שמחפשים קרבה רגשית יכולים גם לגלות שסקס קינק מאפשר להם להתקרב לפרטנרים שלהם בצורה לא שגרתית. דרך המשחק המשותף הם יכולים לפתח שפה ייחודית משלהם שמבוססת על ביטחון, גבולות הדדיים ומידת פתיחות שאינה נדרשת בסוגים אחרים של יחסי מין.
 

האם סקס כזה משפיע גם פסיכולוגית ולא פיזית?



אם בחרתם לשלב סקס קינקי בחייכם ללא ספק אתם הופכים את איכות החיים שלכם לטובה הרבה יותר. מה שמעצים את החוויה המינית כאן הוא גם הצד הפסיכולוגי ולא רק הפיזיולוגי. ישנם אנשים שהשילוב בין המנטלי לפיזי יכול ליצור חוויות מרגשות ומעוררות יותר. פעילויות אלו שהינן מאד מסוימות כמו קשירות או שליטה בכאב יכולות לשחרר כימיקלים במוח כמו אדרנלין ואנדורפינים אשר מגבירים את העונג המיני ומעלים את החוויה לרמות חדשות. זוהי עוד דרך לברוח מהשגרה היומיומית. בעולם שבו לחצים חברתיים, מקצועיים ואישיים מכתיבים את הקצב, התנסות בקינק יכולה להפוך לדרך מרגיעה ומסעירה בד בבד. אנשים שמחפשים ריגושים והתנסות ייחודית מוצאים בסקס קינקי דרך לבטא את עצמם ללא מחויבות לנורמות או גבולות חברתיים. למידע על שוגר דדי לחצו כאן >> 
 

איך סקס לא שגרתי מסייע פיתוח זהות מינית?



לא אחת אנחנו תוהים האם אנחנו אוהבים דבר זה או אחר בסקס. יחד עם זאת, אנחנו מנסים ומתחברים לדבר מסוים מאד, או פשוט לא מתחברים אל דבר אחר. אם למשל אדם מבקש להתנסות ביחסי מין עם טרנסג'נדרית ומגלה שאלו יחסי המין המביאים אותו לסיפוק גבוה ומענג הוא יגדיר עצמו כאדם שאוהב סקס שאינו שגרתי עם טרנסיות. אם אישה שמתנסה בבדסמ ככנועה תרגיש שהיא מתחברת לסיטואציה ותרצה לחוות אותה יותר ויותר, בשלב מסוים היא תבקש להיות משויכת אל האדם השולט בה ותגדיר עצמה ככנועה. גם התנסויות מיניות של נשים עם נשים, או גברים עם גברים יכולות להפוך מחוויה של פעם אחת לחוויות שרוצים לחזור עליהן כדי להמשיך ולהתענג מהן. ובכלל, היחס החברתי לסקס קינקי השתנה רבות לאורך השנים. בעשורים הקודמים פעילות מינית לא שגרתית נחשבה לטאבו ולמשהו שצריך להסתיר. אבל כיום עם הגברת המודעות לייחודיות האישית ולליברליות היחס לסקס קינק נהיה יותר מקובל ופתוח.
 

האם אפשר למצוא אונליין פרטנרים לסקס קינקי?



החדשנות והטכנולוגיה הובילו אותנו אל עולם שבו אפשר להכיר ולמצוא מגוון של סוגי אהבות וקשרים אונליין. אם אתם מחפשים סקס קינקי ללא ספק תמצאו אותו גם אונליין באתרי ההיכרויות המיועדים לכך. כל שעליכם לעשות הוא לבנות פרופיל מתאים באתר האיכותי בו אתם מחפשים ולשקף את מה שאתם מחפשים. חשוב לשים תמונה יפה עם עיניים ברורות למצלמה, אם אתם מרגישים כמובן בנוח להיחשף ואם אתם מחפשים לפתוח פרופיל אנונימי זה גם בסדר. רוב האתרים המבקשים למצוא בהם קשרים על בסיס סקס בלבד ובטח סקס שאינו שגרתי מאפשרים גם פרופילים אנונימיים. אם אתם אכן מרגישים שאתם מוצאים קשר מתאים באתר נקטו בבטיחות ובזהירות. היפגשו פגישה ראשונה רק במקום בו יש עוד אנשים אך עדיין אפשר לנהל שיחה אינטימית, ספרו לאדם קרוב לאן אתם הולכים, מספיק שאתם מספרים לאן ולא חייב לספר עם מי רק שידעו היכן אתם במידה ומשהו קורה. והכי חשוב, תהנו מהדרך, מההתרגשות, מההתאמה המינית ומההחלטה פשוט להתענג על אי השגרתיות. הכנסו כבר עכשיו לאתר, הריגוש הבא שלכם מחכה לכם.